Nuffnang Ads

Demam Konvo!

Salam...lama x buka blog..hehe aku dah berhenti kerja hujung bulan April tu..rasa bebas dah x terikat dengan kerja ni..walaupun aku enjoy kerja sana tapi dalam masa yang sama, aku tertekan dengan kerja yang bertimbun terlalu banyak..hahaha apa2 pun,syukur dah ada pengganti aku di sana, jadi x la aku rasa berat hati mau berhenti kerja..ada juga orang yang dah ganti aku sana...
lagi2 sekarang ni, aku fokus masa aku untuk konvokesyen di DATC, UiTM Shah Alam nanti! wah...x sabarnya! hehehe dah selesai aku urus tiket flight, n hotel semua tu...harap2 semua berjalan lancar...walaupun cuma graduate diploma, tapi aku mau juga rasa perasaan naik pentas tu dengan berjubah...manalah tau x sempat sambung degree, at least ada juga la kenangan aku dengan bapa aku kan..hehe lagi2 aku jeles tengok kakak aku sorang tu yang dah master sekarang...tu jadi inspirasi aku untuk sambung belajar...orang kata, membazir duit pergi sana, tapi aku try juga kumpul duit untuk bayar yuran konvo....bukannya selalu aku pergi sana...bertahun-tahun sudah x jenguk semenanjung....hehehe..biarlahkan..tambah excited aku mau tunggu 12 Mei ni...flight ke KL...esoknya, aku konvo!!! yeayyy!!! cuma tu la, ramai course mate aku yang x dapat pegi...lagi2 kami ni x ramai yang konvo....bila aku tinguk list name, sikit ja student tourism diploma yang graduate...xpa la yang penting bapa aku dapat tengok aku naik pentas.....x banyak aku dapat bagi untuk balas jasa beliau...jadi aku cuma jadi anak yang terbaik untuk bapa aku dan bagi motivasi untuk adik2 aku yang lain...kali ni x la dapat ANC, tapi dapat 2 stars pun dah kira bersyukur alhamdulillah.....

No comments:

Post a Comment

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads