Nuffnang Ads

TAHNIAH!!! Pemenang Simple 1st Giveaway Segment by Beba Ifa

Assalamualaikum...ehem2...salam hari terakhir 2014 bloggers..

Mesti ramai yang tengah kumpul2 makan besar dengan family..hehe saya kat rumah ni macam hari-hari lain juga, sama saja...okey, berbalik kepada tajuk utama post ini...hehe saya dah buat pemilihan pemenang melalui random.org. Jom tengok siapa yang kena! ^_^


TAHNIAH KEPADA PARA PEMENANG!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


1) 5 in 1 USB Card Reader x 3 pemenang
35, 39, 6


2) Topi x 2 pemenang
60, 47


 3) Keychain Teddy Bear x 2 pemenang
15, 45


 4) Shawl x 2 pemenang
93, 24


5) Ribbon Brooch x 5 pemenang
69, 22, 5, 1, 92


Sila berikan maklumat anda yang lengkap di Hangouts Google+ atau Facebook Page saya seperti begini: (WAJIB)

Nama Pemenang:
Alamat Penuh:
Nombor Peserta:
Hadiah yang dimenangi:
Blog URL segmen GA:


P/S: Tempoh menuntut hadiah,,,,,sehingga 8 Januari 2015 sahaja~

#Sekiranya belum ada yang menuntut hadiah, saya akan buat pemilihan semula ya....

18 comments:

  1. Tahniah kepada semua pemenang.. alhamdulillah ada rezeki di sini..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, ade rezeki disini :) Tahniah buat pemenang lain :)

    ReplyDelete
  3. jalan2 malam :) jum ke blog ijah ^^ http://ijahoney.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. 39 eh alhamdulillah. bru ada masa nk check. skjp sy pm ^^

    ReplyDelete
  5. awak kita ada menang ke ? :( kita num 18

    ReplyDelete
  6. Saya dah update pemenang baru ya..cek entri yg satu lg.

    ReplyDelete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads