Nuffnang Ads

Pernah macam ni? Alahai....

Haluuu....assalamualaikum dear bloggers~

Tadi aku balik on time lagi! haha kalau pulang rumah memang semangat membara gitu...
Mak cik aku tadi bawa aku pegi Giant Supermarket untuk shopping barang dapur...
Pastu, aku tunggu mak cik aku tu dekat luar supermarket tu dengan banyak la barang-barang ni..
mak cik aku pula pergi ambil kereta di tempat parking tu di basement...


Yang jadi cerita tu, apabila tengah2 aku menunggu tu...
adalah sorang mamat ni baru keluar dari supermarket tu juga...
bila dia ternampak aku, dia terus tercakap "eh?"
aku pun pun terikut cakap "eh" juga sebab macam kenal ja dengan orang ni kan...haha

Dalam kepala aku tu tengah recall, refresh, loading semua la untuk ingat balik siapa orang ni...haha
Pastu, tiba-tiba dia sebut nama ex aku masa zaman sekolah menengah dulu...
Haiya! terus apa lagi, ingat terus la siapa mamat ni...junior kepada ex aku juga...hahaha
adoii, ada ka dia panggil aku dengan nama ex aku?? haha terasa lucu pula tadi..
aku pun jadi speechless masa tu..hanya mampu tersenyum...hehehe

2 comments:

  1. tak suke kan bile org kenal kite sebab ex / current pakwe. haha
    Ex tu lg tak suke, lol

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ar kan...hehe...x suka sangat2...

      Delete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads