Nuffnang Ads

Giveaway Time By Irsalina Lovely

Klik Banner ya?

Ni antara syarat-syarat join GA ni iaitu tuliskan pengalaman berblogging anda..

Saya telah mula berblogging sejak tahun 2009 cuma tu blog suka-suka..bertujuan untuk post gambar2 kenangan dengan kawan, bercerita hal yang gembira dan sedih...
Masa tu masih zaman-zaman popular Friendster...bila Friendster dah tutup...habis semua gambar-gambar lama dulu yang di upload dah hilang...mujur masih ada blog lama yang menyimpan banyak gambar-gambar saya zaman dulu-dulu..
Maklumlah masa saya sekolah belum ada handphone dan laptop..kalau update blog semua tu kena pegi cyber lagi...bila dah masuk U ni barulah dapat beli handphone..tu pun update di blog lagi...hahaha blogging ni macam walking diary yang menyimpan sejuta kenangan..hanya penulis tu sahaja yang tahu keseluruhan cerita tentang hidupnya...
hopefully blog akan terus wujud selama yang boleh...


#Suka pula aku dengan segmen ni...mengimbau nostalgia..good job penganjur! ^_^

6 comments:

  1. So true... saya pun sama juga... blog as diary ;)

    ReplyDelete
  2. Ya . Seronok baca cerita dan pendapat org lain . Hasil yg variasi tu boleh dimanipulasi kepada idea dan inspirasi bagi saya . Hehe.

    ReplyDelete
  3. Salam, goodluck :D
    http://sweetiecandyy.blogspot.com/2014/12/giveaway-time-by-irsalina-lovely.html

    ReplyDelete
  4. betol3. ana pon mula blogging make it as my diary.
    nama blog ana dulu siap kasi nama diary-kecilku hehe

    ReplyDelete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads