Nuffnang Ads

Study then graduate...

Assalamualaikum.... Selamat malam dear bloggers...

Dah hampir setiap malam aku tidut jam 12 tengah malam...agaknya umur dah meningkat 21 ni jadi terbiasa tidur lewat...Masa time diploma, tidur awal ja aku...jam 9 lagi dah ngantuk....hehe

Cerita malam ni aku sebenarnya terfikir sal mau sambung study degree di UiTM Sabah..tengah menuggu konvo di Shah Alam nanti....
sekarang ni tengah buka permohonan online untuk kemasukan bulan MAC 2015... 
Permohonan UiTM tutup 3 Nov 2014 (aik..sempat promote lagi..haha)


Aku x mohon lagi...Bukan apa, aku ni antara kes yang x dapat memohon kemasukan degree Mac nanti..sebabnya, aku belum amik MUET! HAHAHAHAA...
orang bangsa Dusun cakap (bangsa aku la tu, hehe).."kotoh nogi" maksudnya, "padan muka"
siapa suruh x amik MUET awal2 masa study diploma dulu...haaaa..sekarang baru terhegeh-hegeh mau mohon muet....

anyway, sekarang tengah buka permohonan online MUET pula...tarikh tutup, 17 Nov 2014.. Haaaa...kali ni, aku x akan terlepas amik test ni...dah insaf dah ni...
masa diploma dulu, x ada penekanan pasal muet ni...masalah bumiputra yang asyik tunggu disuap info ja kan....nah...ni la padahnya..adoi...

lagi-lagi dah jadi syarat untuk masuk level Degree pula...dulu-dulu, boleh lagi masuk degree dan amik MUET masa degree, tapi sekarang dah strict....

Apa-apa pun, perancangan aku lepas ni ialah amik test MUET pastu bulan September 2015 baru aku masuk degree pula...Insyaa Allah....lama sangat penantian ni...bersabar ja la....boleh kerja part time duluuuu~heeeee okay..nite2...



#Salam 1 Muharam 1436 H..Selamat Tahun Baru buat semua umat Islam di seluruh dunia....Semoga tahun baru ini menjadi tahun yang lebih baik untuk kita sebagai hamba Allah serta umat Rasulullah S.A.W. :)

No comments:

Post a Comment

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads