Nuffnang Ads

"Dia" yang selalu ego padaku..

Assalamualaikum...

Tadi rumah aku blackout dua jam lebih juga la....rasanya satu K.K mungkin...Earth Hour la kan...(kunun)...Sabah ni memang macam ni...x kuat electricity power, haha tapi xpa...ni yang buat rakyat di Sabah ni sentiasa bersyukur apa adanya...dan ada kesabaran yang sangat tinggi..(hihi ke situ pula)

Malam ni, cerita pasal si "dia" yang pertama kali aku jumpa sampai sekarang...teringat pula pasal tu kan...(tersenyum sendiri dah ni)


Dia dulu ego sangat xmau mengaku banyak perkara yang dia memang silap...cuba untuk mengenali aku dengan lebih rapat tapi macam dia x pandai...sebab x mau tunjuk sangat yang dia peduli pasal aku...walaupun aku dah tau...selalu pula tu jadi superman yang muncul tiba-tiba bila aku tengah susah...Hahaha terasa macam cerita hindustan pula tau...

Sekarang pula ego dia tetap ada cuma lain pendekatan ego tu..aiyee..bila dia buat salah, tapi x mau mengaku, dia akan try buat lawak yang x berapa lawak tu...bagi aku x la annoying tapi rasa dalam hati dia tu mau pujuk aku supaya baik lagi....dia akan marah aku x tentu pasal bila dia rindu aku....entah apa saja la yang dia persoalkan kalau dia rindu aku...kami akan gaduh, kalau rindu...

Dia jenis yang talkative, aku pula pendiam...(haha tapi dalam blog panjang2 cerita pula)
sifat yang sangat contra...x sama pendirian...aku pun ada ego juga, selalu x mau mengalah dengan dia...asyik mau mempertahankan hujah2 ja bila berdebat dengan dia...bila dia dah kalah, mula la tu pandai bawa aku melalut ke cerita lain pula...adedeh...ego sangat...

Cuma dalam ego2 tu, dia ni manja sangat...bukan lembut ya...tapi minta perhatian...sama juga macam aku...marah-marah pun minta perhatian...

sedangkan pasir di pantai boleh berubah, inikan pula hati manusia...

cuma aku berharap sangat, perasaan dia terhadap aku x akan berubah...teruskan bersabar dengan kerenah aku...sebab aku akan bersabar tunggu dia untuk hari bahagia itu tiba...

Selamat malam semua....:)


2 comments:

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

Nuffnang Ads