Anda tertanya-tanya??

Selamat berhujung minggu semua!

Hari ni cuti, relax sikit dari kerja yang berlambak tu...
Penat sampai tidur awal sangat..
Lagi-lagi semalam masa kerja kat kedai, entah macam mana jari aku boleh terkena benda tajam...
Luka x pasal2...huhu

Okay, semalam juga ada seorang blogger yang hantar mesej dengan aku melalui hangout G+.
Dia tanya kalau aku dah post or belum hadiah giveaway yang dah lama basi tu..hahaha
(okay yang "basi" tu aku just tambah2 ayat aku tu ye...chill..)

Untuk makluman kepada pemenang tu, aku akan pos hadiah pada 5th February 2015.
kenapa lewat sangat? sebabnya aku belum berkesempatan ke pejabat pos pada hari Ahad iaitu satu-satunya hari yang aku x kerja dalam masa seminggu..
Jadi, aku ambil cuti 5 haribulan tu untuk settle semua urusan pos ni..
Harap bersabar menunggu...

#Sedih belum Pay Day lagi bulan January tu..huhu

6 comments:

  1. Cepat cepat.. Syian org tu tunggu hadiah.. Hehehe.. Kdg2 tula kan masa sgt mencemburui kita.. Xpe, all the bedt. Hati2 pos brg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ar, dah dua orang menanya..hrp2 amik cuti tu dapat pegi wat segala urusan yang patut..hehe

      Delete
  2. yelah, bila dah lama mesti ada yang menanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, tapi dah selamat diposkan hadiahnya :)

      Delete
  3. nampak sibuk betul,sampai kena bercuti utk pos hadiah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amik cuti tu bukan pasal nak pos hadiah, amik cuti sebab ada exam MUET :)

      Delete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check it out!