Big Hero 6 Comel!!

Hai ! Happy weekend everyone!

Tadi petang tengok wayang baru ni di GSC 1Borneo dengan FH. Akhirnya dapat tengok juga kartun ni..haha ok..dah macam budak-budak pula aku ni..tapi lucu cerita ni..hehe

Big Hero 6 !

 ni antara nama-nama karakter dalam filem ni:



comel sangat robot bulat putih tu..hehe nama dia Baymax. Sejenis robot jururawat yang diprogram khas untuk menjaga Hiro Hamada, budak lelaki tu yang merupakan adik kepada Tadashi Hamada yang telah mati dalam kejadian kebakaran. Kesian sangat...sebak aku tengok..huhu walaupun kartun tapi kalau mendalami ceritanya ni, memang banyak unsur-unsur kasih sayang antara keluarga dan sahabat. Ada yang sanggup membalas dendam kerana sayangnya pada keluarga..wow..mau tau bagaimana jalan ceritanya? kenalah pergi tengok ya...hehe

Rating: 5 Stars! hehe love it!

Aku x boleh tahan ketawa tengok betapa innocent Baymax ni..terutama bila di upgrade menjadi super hero! Siapa belum tengok, pegi cepat tengok! hehehe

I really enjoy this weekend!
Jom tengok trailer ni!

3 comments:

  1. macam menarik jer.. anak2 hari tuh ajak tengok dah filem nih, belum berkesempatan.. rasanya nak cari CD jer kot.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sangat2 best..hehe sesuai untuk kanak-kanak..
      sy pun tunggu CD keluar juga..sebab x puas tengok sekali..mau tengok lagi...hehe

      Delete
  2. adik ana pon dah tgk & bes katanya. eee comel nye baymax ni! nti nk tgk juga la hehe

    ReplyDelete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check it out!