1st roommate and the last..

Huhu...hari ni aku happy sangat untuk kawan aku sorang ni....dah selamat dinikahkan di Masjid yang terletak di Kuala Penyu...(aku ja yang x dapat pegi...sedih...)

Entri ni aku post khas untuk kawan aku ni
Puan Rozeana Binti Chalik atau nama panggilannya Ujie..
Semoga Berbahagia bersama suami tercinta...comel ja kalau dorang dua ni bergayut kat telefon masa zaman2 kat Politeknik...

Ujie ni roommate aku masa semester 1 di Politeknik (2011)...sekejap ja aku kat sana...bila dapat offer kat UiTM Sabah, bapa aku suruh pindah, jadi aku pun ikut ja la..walaupun aku x mau tinggalkan course yang aku minat sangat kat sana..huhu...

Kami ni ada kisah tau..
pernah bergaduh masa 1 bilik dulu..kalau asrama kena panggil Kamsis..Tinggal kat Blog G dulu...gila2 dengan kawan2 bilik yang lain...kami bergaduh sampai aku jadi awkward sangat dengan dia..tapi esok paginya, kami sms minta maaf...hahaha terharu aku masa tu..nangis sorang2 ja..hehe dia pula otw pegi kelas masa tu..aku pula kat bilik...

bila dia dah jadi isteri orang, terasa cepat sangat zaman remaja tu berlalu...
Semoga jadi isteri dan ibu yang terbaik ya jie...walaupun aku dah wish ko kat fb, wechat dan whatsapp, tapi blog ni la paling best mau letak ucapan..hahaha sebab boleh tulis panjang2....

Apa-apa pun, kalau ada masa, kita buat reunion lagi k..kumpul 10 orang balik...walaupun susah, at least ada niat mau eratkan silaturrahim tu kan...
all the best for your new life....
I miss you so much!
Curi gambar ko kat facebook ko..hehe


#aku bila pula??huhu

3 comments:

  1. bila dah jumpa ", bergaduh ggar dunia pun dialah kawan kita.. ehem! aku bila lagi eh? tak lama dah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...betul tu!
      walaupun dan hampir 2 tahun x jumpa tapi masi x putus contact...
      x lama lagi..insyaa Allah..hehehe

      Delete
  2. wahh roomate ifa dah nikah.. tahniah :)

    ReplyDelete

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check it out!