Sedang menunggu hadiah GA~

Assalamualaikum....

Hari ni dah masuk 18hb...selamat hari selasa..
baru-baru ada banyak keputusan pemenang GA dari rakan-rakan blogger..mesti kamu pun ada join kan? ramai tu...dengan izin Allah, ada la rezeki, beberapa GA ni aku terpilih sebagai pemenang...alhamdulillah....merasa juga kan segmen GA2 ni...tahniah kepada pemenang yang lain juga...segmen GA ni memang meriah sangat2..tu part yang aku suka...hahaha
Dan sekarang ini sedang menunggu hadiah dari sponsor2 yang terlibat dalam GA tu...harap-harap proses mengepos tu berjalan dengan lancar...

hehe sebenarnya aku pun 1st time jadi sponsor dalam segmen GA Giveaway Super Duper Awesome By Jaja..saja mencari pengalaman baru jadi sponsor segmen orang lain...dapat kawan baru juga tau...enjoy atau tidak jadi sponsor ni? Haaaa..aku pun dalam proses juga tau..tinggal tunggu penganjur umumkan pemenang GA, baru aku lancarkan proses pos2 ke lokasi pemenang....kalau ada yang mau minta aku jadi sponsor untuk GA diorang sangat dialu-alukan...jadi yang belum join segmen GA dari Jaja ni, join la cepat-cepat...masih ada masa sebelum 1 Disember ni...
jom kita support rakan-rakan bloggers yang lain ^_^

2 comments:

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check it out!