Karnival BSN ada cabutan bertuah??

Hai bloggers semua!

Cerita kemarin ni...throwback gitu...kejadian ni berlaku di Sekolah Kebangsaan Tanjung Aru 1.. Tapi karnival ni ada dua sesi..sesi yang kedua pula 18hb Oktober..So, kalau ada yang teringin mau join tu bolehlah datang beramai2 ke sekolah ni ya....Memandangkan ni bekas sekolah aku dulu masa sekolah rendah...sempatlah aku jumpa dengan 3 orang cikgu aku dulu yang masih lagi berkhidmat di sekolah ni....terubat rindu dengan sekolah lama...last darjah 6 masa tahun 2005..
Kebetulan adik bongsu aku pula join Pertandingan Bintang Kecil masa tu...walaupun x dapat masuk final tapi bapa aku kata, tu latihan supaya berani berdiri depan orang ramai...x la nervous kan....manatau dia mau ikut pidato pula..hehe

Haaa. yang mau ikut cabutan bertuah tu, bolehlah daftar di kaunter masa karnival dan jangan lupa bawa buku akaun bsn atau kad atm anda....banyak hadiah menarik dan pameran-pameran dari BSN serta gerai-gerai jualan turut diadakan...datang ramai-ramai memeriahkan 
Karnival BSN di Sekolah Kebangsaan Tanjung Aru 1


ni tengah menunggu giliran menyanyi....

ni pinjam jap kipas adik aku punya...sejuk2 sikit bila berkipas ni...hehehe

ni Cikgu Rustinah dan Cikgu Raidah, walaupun dah lama x nampak, memang masih maintain dari dulu...

ni guru matematik aku...Cikgu Erwati..Boleh tahan ni kalau dia dah menyanyi..masih hebat macam dulu...

 ni pula si bongsu, Irfan sedang menyanyikan lagu Kembali Senyum dari Izwan Pilus.
Sempat lagi tengok pertandingan pakaian Tradisional...cantik2 semua pakaian adik2 ni...ada pakaian KadazanDusun, Bajau, India, Cina dan Melayu.

No comments:

Post a Comment

Dah baca? komenlah juga..... ^_^ Thanks..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Check it out!